Společnost Fliegl zkonstruovala na základě korby nové generace nový trojstranný korbový sklápěč. I tento sklápěč nabízí větší ložnou kapacitu a nízkou vlastní hmotnost v kombinaci s maximální flexibilitou vykládky doleva, doprava a dozadu.

 

Trojstranný korbový sklápěč TDMK

Co se u nových korbových sklápěčů nezměnilo, je stabilita standardního originální pojezdu s širokým rozchodem kol Fliegl a také profesionální rám s otočnou tažnou tyčí.

  • Trojstranný korbový sklápěč s tandemovou nápravou - celková hmotnost 14 až 33 tun
  • Dvounápravový trojstranný korbový sklápěč - celková hmotnost 18 tun
  • Délka 4,65 až 7,15 m
  • Profesionální rám
  • Otočná tažná tyč pro připojení seshora a zespodu
  • Standardně tandemová souprava Titan s parabolickými pružinami, délka 4,65 až 5,3 m
  • Agregát Gigant s parabolickými pružinami, délka 5,65 až 7,15 m
  • Jedinečný pojezd s širokým rozchodem kol Fliegl pro maximální stabilitu
  • Mimořádně štědře dimenzované rohové klanice

Technické údaje

Typ TDMK 140TDMK 253TDMK 256TDMK 261TDMK 371ZDMK 200
Celková přípustná hmotnost asi kg 14.000 20.000 21.000 20.000 29.000 18.000
Přípustné zatížení čepu spojky přívěsu asi kg 2.000 2.000 3.000 2.000 2.000 -
Vlastní hmotnost asi kg 3.950 4.900 5.700 ca. 5.900 6.200 4.300
Vnitřní délka korby asi mm 4.650 5.300 5.600 6.150 7.150 5.250
Vnitřní šířka korby asi mm 2.220-2.320 2.220-2.320 2.220-2.320 2.220-2.320 2.220-2.320 2.220-2.320
Vnitřní výška korby asi mm 1.500 1.500 1.500 1.500 1.500 1.500
Výška platformy mm 1.350 1.400 1.450 1.450 1.450 1.350
Pneumatiky   385/65-22,5 RE 385/65-22,5 RE 385/65-22,5 RE 385/65-22,5 RE 385/65-22,5 RE 385/65-22,5 RE
Sklápěcí válec zdvihání asi mm 1.850 2.150 2.250 2.500 2.500 2.150
Zvedací síla 1. stupně asi kg 25.000 32.000 33.000 38.000 38.000 32.000
Požadované množství oleje asi ltr. 16,5 28 30 40 40 28
Hydraulická zadní stěna o o o o o o o

 

Dvounápravový trojstranný sklápěč

Kipper-Dreiseitenkipper-Zweiachs-Produkt 5
 

 

 

Kipper-Dreiseitenkipper-Zweiachs-Produkt 8

 

Dvounápravový trojstranný sklápěč s celkovou hmotností 6 až 18 t

  • Platforma z kvalitní ocele - opískováno, s elektrostatickým nátěrem a nalakováno dvousložkovým lakem
  • Pozinkovaný, průběžně tvarovaný rám z kvalitní ocele (svařovaná konstrukce)
  • Odolné pružiny
  • Odolná točnice nákladního vozu
  • Standardně pozinkovaný rám

Technické údaje

Typen DK 60DK 80DK 110-88DK 130-88DK 140-88DK 140-88-5DK 180-88 XLDK Maxum 180-88
Celková přípustná hmotnost kg 6.000 8.000 11.000 13.000 14.000 14.000 18.000 18.000
Vlastní hmotnost ca. kg 1.600 1.850 2.000 3.800 2.720 3.700 4.200 3.850
Délka platformy, vnitřní L ca. mm 4.000 4.500 4.500 4.500 4.500 5.000 5.250 5.050
Délka platformy, vnější B ca. mm 2.000 2.220 2.220 2.200 2.220 2.320 2.320 2.420
Výška bočnice ca. mm 500 500 500 600 500 600 800 800
Kónická platforma     o o o o o    
Výška platformy 1) ca. mm 1.050 1.200 1.250 1.300 1.300 1.300 1.350 1.350
Rozchod kol mm 1.650 1.850 1.850 1.850 1.850 1.850 1.950 1.950
Pneumatiky 2)   10/75/15 11,5/15 12,5/80/18 385-22,5 RE 385-22,5 RE 385/65/22 RE 385-22,5 RE 385/65/22 RE
Sklápěcí válec zdvihání mm 1.500 1.850 1.850 1.850 1.850 2.150 2.000 2.000
Zvedací síla 1. stupně ca. kg 18.000 18.000 18.000 18.000 25.000 25.000 32.000 32.000
Požadované množství oleje ca. ltr. 12 14 14 14 16,5 20 28 28
Centrální zamykání vzadu   o o o o o o o o
Centrální zamykání na bokuZentralverriegelung seitlich   o o o o o o o o
Střední klanice               o  

o = standardní výbava
1) = v závislosti na výbavě a v zatíženém stavu
2) = jiné obutí na vyžádání

Trojstranný sklápěč s tandemovou nápravou

BG-TDK-12-2013-03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BG-TDK-12-2013-01

 

Trojstranný sklápěč s tandemovou nápravou s celkovou hmotností 8 až 20 t

  • Sklápěč s tandemovou nápravou s dlouhodobě osvědčeným dutým nosným rámem
  • Kónická platforma s délkou od 4 500 mm
  • Úhel sklopení (maximálně 55°) pro maximální skluz jakéhokoliv sypkého materiálu
  • Pevné bočnice jsou integrovány do automatické nebo hydraulické zadní stěny a umožňují přepravu obilí i se silážní nástavbou
  • Standardně ventil na obilí
  • Standardně průhledná mříž vpředu se silážní nástavbou
  • Mimořádně velký rozchod kol náprav zaručuje vynikající stabilitu při všech terénních nárocích
  • Mimořádně nízká výška platformy
  • Bočnice lze otevřít za účelem naložení

Hydraulická zadní stěna s automatickým zamykáním:

Kipper-Bildtext 29
Trojstranný sklápěč s tandemovou nápravou - stabilita pro bezpečnou přepravu...

Díky novému systému uzavírání, který vyvinula společnost Fliegl, se zadní stěna nejprve mírně kolmo zvedne a teprve potom se vychýlí. 

Hydraulická zadní stěna se otevře asi o 90° a umožňuje tak naložit materiál zezadu.